Procesor Servis -Safe Software- Call +38761376430

"Procesor" Servis - Safe Software - Computer&Network security - Naše znanje je Vaša sigurnost, 1.usluge oporavka nakon havarije ili pada sistema (disaster recovery) 2. instaliranje personalnih računara 3.usluge instalacije softvera. Call +38761376430

01.06.2018.

ŠTA BI STE TREBALI ZNATI O GDPR

"Procesor" servis - safe software: Naš osnovni zadatak i uloga je da uspješno sačuvamo elektronski pohranjene podatake od katastrofe, krađe i zloupotrebe. Registrovani smo da Vam profesionalno pomognemo i potpuno garantovano zaštitimo. Kompetentni da znamo kvalitetne metode. Razgovarajmo jer Vas savjetujemo i realizujemo. Akcija! Što bi ste trebali znati o novoj Uredbi o zaštiti podataka (GDPR)?: "GDPR će u potpunosti izmijeniti način na koji će se lični podaci prikupljati, koristiti, obrađivati i pohranjivati te na prvo mjesto stavlja zaštitu ličnih podataka pojedinaca. Jedan od noviteta GDPR-a se odnosi na način na koji će korisnici davati dozvolu/saglasnost za skupljanje i korištenje njihovih ličnih podataka – uslovi moraju biti napisani jednostavno i razumljivo s jasnim objašnjenjem u koje se svrhe prikupljaju lični podaci. Takođe, kao što će korisnici moći jednostavno dati pristanak na prikupljanje podataka, jednako brzo i jednostavno moći će povući taj pristanak, odnosno imaju pravo "biti zaboravljeni" i zatražiti da se prikupljeni podaci izbrišu." Što biste trebali znati o novoj Uredbi o zaštiti podataka (GDPR)? Udaljeni smo svega dva mjeseca od najsveobuhvatnije promjene u evropskoj politici zaštite podataka u zadnjih nekoliko decenija. Kada Opšta Uredba EU o zaštiti podataka (GDPR) stupi na snagu u maju 2018. godine, ona će zamijeniti postojeću Direktivu o zaštiti podataka EU i sve nacionalne zakone koji su usvojeni uz nju, podižući regulatorne standarde za zaštitu podataka u BiH i širom regiona. Od maja 2018. godine ova Uredba se počinje primjenjivati u svim državama članicama Europske Unije, ali se ona primjenjuje i na sve pravne subjekte u BiH koji rade s podacima građana EU, te BiH kompanije koje posluju na području EU. Šta je Opšta Uredba o zaštiti ličnih podataka (GDPR)? GDPR odnosno Opšta Uredba o zaštiti ličnih podataka, kompleksan je zakon koji donosi mnoge novosti i mijenja način rada i rukovanja s ličnim podacima pojedinaca. Svrha ove Uredbe je ujednačavanje postojećih zakonskih okvira u jedan kompletan set pravila na nivou cijele Europske Unije. Primjena direktive započinje 25. maja 2018. godine, a navedeni datum označava i krajnji rok za prilagođavanje svih procesa i informatičkih sistema. Lični podaci Lični podaci su svi podaci koji opisuju pojedinca čiji je identitet već utvrđen ili se može utvrditi na osnovu prikupljenih podataka. Lični podaci su između ostalog ime, prezime, identifikacijski broj, slika, glas, adresa, broj telefona, IP adresa, istorija bolesti te popis najdraže literature ili pjesama, ako takvi podaci mogu dovesti do direktnog ili indirektnog identificiranja pojedinca. GDPR će u potpunosti izmijeniti način na koji će se lični podaci prikupljati, koristiti, obrađivati i pohranjivati te na prvo mjesto stavlja zaštitu ličnih podataka pojedinaca. Jedan od noviteta GDPR-a se odnosi na način na koji će korisnici davati dozvolu/saglasnost za skupljanje i korištenje njihovih ličnih podataka – uslovi moraju biti napisani jednostavno i razumljivo s jasnim objašnjenjem u koje se svrhe prikupljaju lični podaci. Takođe, kao što će korisnici moći jednostavno dati pristanak na prikupljanje podataka, jednako brzo i jednostavno moći će povući taj pristanak, odnosno imaju pravo "biti zaboravljeni" i zatražiti da se prikupljeni podaci izbrišu. Lični podaci moraju biti čuvani u obliku koji omogućuje identifikaciju ispitanika samo onoliko dugo koliko je potrebno u svrhe radi kojih se lični podaci obrađuju. Iznimka su lični podaci koji će se obrađivati isključivo u svrhe arhiviranja u javnom interesu, u svrhe znanstvenog ili istorijskog istraživanja ili u statističke svrhe koji se moraju adekvatno osigurati shodno GDPR-u. Kako se Odredba odnosi na sve pravne subjekte u BiH koji rade s podacima građana EU, te BiH kompanije koje posluju na području EU, Kolektiv grupa, u okviru koje posluje i "Procesor" servis i portal iste su obavezni da izvrši određene izmjene u poslovanju, načinu prikupljanja ali i podjele podataka o klijentima i saradnicima. Ovo najprije znači da smo obavezni sa klijentima potpisati ugovore koji sadrže obavezu klijenta da preuzme odgovornost o podacima koje preuzme od naše kompanije i sačuva ih u svojim online ili offline arhivama te da osigura maksimalnu zaštitu preuzetih podataka. Takođe, ukoliko se desi da kandidat zatraži brisanje njegovih / njenih podataka, bit ćemo obavezni te podatke da trajno obrišemo što zapravo znači da ti podaci više neće biti dostupni niti nama niti klijentu. Prema trenutnim procjenama, ovakve situacije bi trebalo vrlo rijetko da se dešavaju u praksi ali mi smo obavezni da upoznamo klijente sa ovom mogućnošću. Kazne za nepoštivanje odredaba GDPR-a mogu iznositi i do 20 miliona eura. Mi smo trenutno u procesu usklađivanja našeg poslovanja sa GDPR-om. O svim procesima koji se budu odnosili i na Vaše poslovanje, blagovremeno ćemo Vas obavještavati. Za sva dodatna pitanja budite slobodni da nas kontaktirate na hadzimesicn@gmail.com i 061376430. https://www.facebook.com/ProcesorServisSoftver/?hc_ref=ARQrbuENguVcRfc_YYboQvMv4eAqqYG4dOP64iTpqIeogirStXcBjwvFETG2NizSG6g

31.05.2018.

KOJE SU VAŠE POSTOJEĆE IT POTREBE

Poštovani, Savremena tehnološka i softverska poslovna rješenja se svakodnevno usavršavaju i ubrzano mijenjaju. Sigurnost je postala prioritet zbog sve većeg protoka podataka i informacija a stim povećan i broj upada. Da se kompletno poslovanje sve više prenosi na internet nije potrebno naglašavati. Uz sve to potreban je oprez i stručni pristup zaštite I korištenja IT resursa. Posebno korisničkog softvera i baze podataka. Osjećamo potrebu i dužnost da Vas informišemo i zatražimo Vaše cijenjeno mišljenje na tu temu. Svrha je obostrana korist a prije svega Vaše zadovoljstvo. olakšano bezbjedno poslovanje. Nas interesuju Vaše postojeće IT potrebe a vezano za naše registrovane informatičke usluge. 1. usluge oporavka nakon havarije ili pada sistema (disaster recovery) 2. instaliranje personalnih računara 3. usluge instalacije softvera. Vaša i naša razmišljanja napredno pomažu u Vašem uspješnom i kvalitetnom radu, uz minimum loših iznenađenja i stresnih situacija. Zato Vas molimo da nam odgovorite na naš upit i iskažete Vaše eventualne potrebe a vezano za softver, sigurnost i opću organizaciju Vašeg IT Sistema. Za sve Vaše potrebe I zahtjeve imamo kvalitetan pristup. Detaljno u prilogu. Hvala puno, “Procesor” servis, softver iz Goražda. Predlažemo Vam teme, naš upitnik za razmatranje: 1. Disaster Recovery kao servis: Vaši IT sistemi i celokupno vaše poslovanje mogu u bilo kom trenutku biti pogođeni mnoštvom nezgoda, počevši od hardverskih kvarova ili zlonamernih upada u sistem, preko požara ili pucanja vodovodnih cevi, do prirodnih katastrofa poput zemljotresa.Najmanji zastoji u funkcionisanju IT sistema mogu dovesti do značajnih finansijskih gubitaka, narušene reputacije i izgubljenog poverenja klijenata. “Procesor” servis Disaster Recovery as a Service (DRaaS) obezbeđuje da vaša organizacija bude spremna u svakom od ovih slučajeva. 2. Rešenja: Email sistemi, softver kao servis i druga rešenja za biznis. “Procesor” servis poslovna rešenja su prvenstveno namenjena malim i srednjim preduzećima koja žele efikasno online poslovanje. Oslobodite se ulaganja u kupovinu skupog hardvera ili licenci, brige o backupu, i obuci IT osoblja za instalaciju i održavanje sistema,već izaberite konkretno poslovno rešenje o kome brinu stručnjaci 3. Mail: cPanel mail, Mailing lista, Mail server, Microsoft Exchange Da biste izabrali pravo mail rešenje potrebno je da sebi prvo postavite pitanja koliko vam je email bitan i šta bi ste radili kada vam email ne bi funkcionisao? Nudimo vam mail rešenja bilo da ste fizičko lice, mali preduzetnik ili korporacija. Kako odabrati pravo mail rešenje? 4. Cloud: Dve različite platforme, dve brzine diskova, pouzdanost, fleksibilnost, sigurnost i brzina. Za aplikacije koje zahtevaju odlične performanse izaberite super brze SSD diskove. Ako vam brzina nije presudna za rad aplikacije izaberite povoljnije SAS diskove. Zaista iskazujemo veliko zadovoljstvo i zainteresovanost u očekivanju Vašeg odgovora. Želimo da nas prihvatite u dobroj namjeri. Prioritet nam je sigurnost I ugodan rad. Vaše cijenjeno mišljenje uzimamo bez obaveze prihvaćanja naše ponude koja se nalazi prilogu našeg mail. Još jednom hvala I lijep pozdrav, “Procesor” servis softver: Sjedište u Goraždu, Bosna i Hercegovina: Ul:43 Drinska Brigada br:26, p.b.73000, Transakcijski račun: 1020070000038674 Union Banka DD Sarajevo, Indentifikacioni broj: 4345127520005, Šifra djelatnosti prema KD BIH 2010: 62.09. - uslužne djelatnosti a u vezi s informacijskom tehnologijom i računarima (Konkretno podrazumijeva: usluge oporavka nakon havarije ili pada sistema (disaster recovery),instaliranje personalnih računara, usluge instalacije softvera). Odobrenje-Obrtnica broj: 050330000036 i redovni član obrtničke komore Bosansko-podrinjskog kantona Goražde. Kontinuirano, solventni i likvidni. Kvalitet s ponosom. Kontakt: Nermin Hadžimešić, hadzimesicn@gmail.com, 061376430. https://www.facebook.com/ProcesorServisSoftver/?hc_ref=ARQrbuENguVcRfc_YYboQvMv4eAqqYG4dOP64iTpqIeogirStXcBjwvFETG2NizSG6g

31.05.2018.

RAZUMIJEVANJE UTICAJA NA VAŠE POSLOVANJE

Poštovani, Razumijevanje uticaja na Vaše poslovanje - zašto vam je potreban DR plan (plan za slučaj pada sistema i oporavka od katastrofe)? DR plan, odnosno plan oporavka od katastrofe, je više nego obično osiguranje. To je realističan plan za svaki događaj koji može značajno da utiče na mogućnost obavljanja redovnog posla. Kompanije se dijele na one koje imaju DR plan i one koje ga nemaju. U slučaju katastrofe kompanije koje nemaju DR plan nalaze se u izuzetno teškoj i nezavidnoj situaciji iz koje će se vrlo teško oporaviti. Kompanijama sa DR planom biće takođe teško, ali one imaju oruđe sa kojim se mogu izboriti sa problemom. Bez DR plana rizikujete: kršenje zakona i propisa o poslovanju, trajan gubitak važnih informacija, velike troškove za pokušaj oporavka, gubitak prihoda i profitabilnosti, narušenu reputaciju i gubitak poverenja klijenata Prednosti za poslovanje: značajno niži troškovi eksploatacije (TCO), prihvatljivi mjesečni operativni troškovi, brz i pouzdan oporavak, podrška 24×7, garantovani SLA, rešenje proširivo po potrebi Da li ste znali? Šanse za oporavak kompanije nakon velikog gubitka podataka usled katastrofe su veoma slabe: Samo 6% se oporavi 43% ne nastavi da radi 51% se zatvori u prve dvije godine Kako DRaaS funkcioniše? Vaš produkcioni sistem se stalno replicira preko sigurne konekcije u naš “Procesor” servis Cloud, sa najvećim mogućim stepenom bezbjednosti. Ovo vam omogućava da, u slučaju nezgode, aktivirate failover na repliku vašeg sistema u “Procesor” servis Cloudu. Definicija i Cilj Recovery Point Objective (RPO) RPO je obim podataka koji organizacija može tolerisati da izgubi u slučaju katastrofe. Recovery Time Objective (RTO) RTO je najduže vreme tokom koga poslovni proces može biti nedostupan pre nego što se ponovo uspostavi. Redovno testiranje Proces kojim se potvrđuje ispravnost plana, otkrivaju potrebne promjene i osigurava da se failover može uraditi efikasno i kvalitetno. Prelazak funkcionalnosti na sekundarnu lokaciju (failover) Do prekida funkcionisanja IT sistema može doći u bilo kom trenutku.U zavisnosti od tipa i obima nezgode, postoje dva tipična scenarija. Scenario 1: Fizička nezgoda U slučaju da vam je cela zgrada offline (na primer zbog požara, nestanka struje i sl.), podići će se kompletan sekundarni sistem, a pristup će biti omogućen odgovarajućim korisnicima. Scenario 2: Sistemski kvar U slučaju hardverskog kvara važne komponente sistema, odgovarajući sekundarni serveri biće podignuti u “Procesor” servis Cloudu, a mrežno rutiranje podešeno tako da korisnici mogu da im pristupe. Koncept “Platite koliko trošite” Funkcionisanje servisa po principu “Platite koliko trošite” vam omogućava da plaćate samo mali deo resursa koji koristite za replikaciju sistema. U slučaju nezgode, dodeljuju vam se dodatni resursi potrebni da aktivirate servere na sekundarnoj lokaciji. Jednom kada se sistem vrati u normalni režim rada, te resurse je moguće otkazati, čime se postižu značajne uštede u odnosu na klasične DR sisteme. Redovno testiranje, koje je uključeno u cijenu, omogućava vam da budete sigurni da će sistem pravilno funkcionisati u trenutku kada se ukaže potreba za njegovim aktiviranjem. Da li je vaša organizacija spremna za pad sistema u slučaju vanredne situacije? Obratite se “Procesor” servis stručnjacima, da zajedno osmislimo pravo rešenje za vas. 061376430. https://www.facebook.com/ProcesorServisSoftver/?hc_ref=ARQrbuENguVcRfc_YYboQvMv4eAqqYG4dOP64iTpqIeogirStXcBjwvFETG2NizSG6g

31.05.2018.

REFERENCE

Zanimanje: DevOps, Developer, informatičar-system administrator, specijalista za računarske mreže, sigurnost i internet, wireless router settings, consultant, proizvodnja i razvoj softvera, web dizajner i educator (master coach). Zaposlen: Kantonalni sud u Goraždu - Informaciono Komunikaciona Tehnologija ICT i Content Management System CMS, TCMS i WCMS Administrator Certifikovan: MS-DOS, Windows, Unix, Linux, Microsoft, Oracle, Serveri, NetWorks, Computer security - The Ministry of Justice of the United States - CSO - Chief Security Officer, Management - IRC (Američki informativno/referentni centar), Odnosi sa javnošću - Luna, Ljudska prava - own official United Nations credible registration number 20370, classical Gymnasium school and Chemical Engineering School by specialist 4B po ISCED (Chemical Technician 5 level - chemist operator specialist at explosive substance fifth degree) (I have a professional school confirm that i am qualified to independently conduct private catering facility) Kompententan: Web dizajner, specijalista za računarske mreže, wireless router podesavanje, informaciona tehnologija, mobilne aplikacije, cloud computing/software as a service, sve primjenjene procesne jedinice, change management baze podataka, biznis plan, poslovni softver i knjigovodstveni programi, fiskalizacija, satelitsko praćenje i kontrola vozila, autodijagnostika, matične ploče (reballing i reflow), Creating SMART Goals tehnologije (Specific Measurable Attainable Realistic Timely) i CNC tehnologija (Computer Numerical Control), Video nadzor + senzori + alarm, mobilna oprema, specijalni uređaji i računari. Dijagnostika, istraživanje, analitika sigurnosti (21 level), konfiguracija, čišćenje od virusa, crva i spyware, adware, malware, registra, hard diska i prašine, nanošenje termalne paste. Best Buy: Profesionalno vještačenje iz oblasti (Informatika, Internet, Web tehnologije, Software, Hardware, Računarske mreže, Komunikacije preko interneta, Google support, YouTube Partner Program). NOVO - AKCIJA, Kriptografija - Safe i Špijunski programi - Spy softver i oprema za Vaše različite poslovne prilike i potrebe - pratite legalno druge korisnike i saznajte ko Vas prati i prisluškuje - ANDROIDI - interno i externo! Planiranje i izrada računalnih sustava koji povezuju računalni hardver, softver i komunikacijske tehnologije kao i u svezi s time povezano osposobljavanje korisnika. Veliko iskustvo i znanje za održavanje i instalaciju Windows, Unix i Linux Server, MS Exchange, Sharepoint i Database serverskih sustava i pripadajućih servisa (Active Directory, DHCP, DNS, GFI FAX Server, MySql, MSSql, Print Server itd.). Ukratko ovime se podrazumijeva planiranje i izrada poslovnih komunikacijsko - informacijskih sustava - primarne djelatnosti "proizvodnja i razvoj programa/Software-a" po želji, naruđbi i potrebama korisnika naših usluga. Također vršim usluge oporavka podataka nakon pada računalnog sustava, usluge instaliranja (postavljanja) osobnih računala i usluge instaliranja softvera. Iskustvo: Porezna Uprava - Šef Automatske Obrade Podataka AOP, Eletroprivreda BiH - Data Analysts - Samostalni obrađivač podataka, Kantonalno Ministarstvo Unutrašnjih Poslova - CIO ili CTO - Chief Technology Officer / Šef informatičkog odjela , Kantonalni sud u Goraždu - Informaciono Komunikaciona Tehnologija ICT i Content Management System CMS, TCMS i WCMS Administrator, Dubrovnik Croatia, Pobjeda Goražde. Saradnja: Više potpisanih ugovora o djelu i razumijevanju (implementacija projekta: porezni karton, baze podataka, plate, finansije, lične karte, pasoši, policijski izvještaji, Esudstvo,...) sa: Općinom Goražde, Kantonalnom Vladom BPK Goražde, FMUP, ICITAP, EUPM BiH, CIPS BiH, MSCommunity BiH, Asbis, Microsoft BiH, Logosoft, Optima, Ocean, Ping, Mibo, Zira, Lanaco, Siemens, VSTV BiH, Kantonalno tužilaštvo u Goraždu, Osnivač Udruženja Građana: Ljubitelja, informatike,kompjutera,interneta i programiranja „Gimnazijum-Net“ od2001g. (educirano oko 500 osoba)uz prvi Cafe Internet klub, korisnik mail servisa ZaMir 1996g, kontinuirane edukacije uposlenika institucija i firmi, kao i saradnja sa BHTelekom i Elektrodistribucije (obračun inpulsa i potrošnje struje, prvi lokalni računi), Banke, Osiguravajuća društva, Benzinske pumpe i sl.. Višestruko pismeno pohvaljivan kao najbolji i nagrađivan za izvrsne, efikasne i kvalitetne rezultate rada. Dostupan: NAŠ Bosnia StartUp je Kompetentan INFORMACIONI USLUŽNI OBRT: "PROCESOR" SERVIS - SOFTVER - IKT sector - WEB DEVELOPER / Grafički dizajner - VAŠ TIHI PARTNER. NEW PROJECT "INNOCENT - INOVATIVNI CENTAR u Goraždu" instructional and educational interactive "HELP DESK" especially for a generation 50+ uz egzaktnu inplementaciju IPA Gender programa i Pridefest klaster promote. Legalan: Registrovani od: 10.03.2014 godine. Fiskalizirani od 23.05.2014, 10:50h. Sjedište u Goraždu, Bosna i Hercegovina: Ul:43 Drinska Brigada br:26, p.b.73000, Transakcijski račun: 1020070000038674 Union Banka DD Sarajevo, Indentifikacioni broj: 4345127520005, Šifra djelatnosti prema KD BIH 2010: 62.09. - uslužne djelatnosti a u vezi s informacijskom tehnologijom i računarima. Odobrenje-Obrtnica broj: 050330000036 i redovni član obrtničke komore Bosansko-podrinjskog kantona Goražde. Kontinuirano, solventni i likvidni. Kvalitet s ponosom. Osiguran - Siguran: Važna napomena: moguće je osiguranje našeg ugovora, Vaših uređaja i prateće opreme putem osiguravajućeg društva po želji i izboru klijenta - complete safety, without risk. "Naš društveni upravljački GoTo markeeting se bavi potrebama ljudi, konceptualnih grupa, partnera i pronalazi načine i strategiju zadovoljenja tih potreba proizveden kroz moral tržišta a u cilju etike profita." public relations PR manager i filantrop Nermin Hadžimešić sa sinovima gosp. Džan Hadžimešić i gosp. Din Hadžimešić The Self-Employed! https://www.linkedin.com/in/hadzimesic

19.01.2018.

“Procesor” servis za cijenjene klijente - naš cjenovnik usluga za registrovanu i odobrenu djelatnost: Šifra 62.09 – Ostale usluge informacione tehnologije

“Procesor” servis za cijenjene klijente - naš CJENOVNIK usluga za registrovanu i odobrenu djelatnost: Šifra 62.09 – Ostale usluge informacione tehnologije. Podrazumijeva: 1. usluge oporavka nakon havarije ili pada sistema (disaster recovery) 2. instaliranje personalnih računara 3. usluge instalacije softvera. Popravka softvera CIJENA 10KM Uslijed nekih grešaka programi i sistem neće normalno da rade. Pristupamo pronalasku kvara i brzom otklanjanju. Dolazimo kod Vas i na licu mesta uz vaše prisustvo popravljamo sve nastale probleme na Vašem računaru. Instalacija i reinstalacija sistema CIJENA OD 15 - 30KM (MAC OS 40KM) Kompletna instalacija operativnog sistema, sa svim programima i drajverima. Poslije instalacije sistema praktično dobivate nov računar, koji će zadovoljiti sve Vaše potrebe. Nema više kočenja, izbacivanja grešaka, sporog rada, virusa, i svega ostalog što vam je smetalo. Nov sistem, rješava sve probleme. Instalacija Mac OS je skuplja zbog težine instalacije. Čišćenje virusa i trojanaca CIJENA 15 KM Ovo je najteži posao u našoj profesiji, al smo uspješni u rešavanju ovoga problema. Imamo najbolje svjetske metode, i antivirusne programe na svijetu. Iskustvo u rešavanju ovoga problema je ogromno, jer mi kao servis smo dužni da vas zaštitimo na internetu. Pratimo uvek novo nastale viruse, metode uklanjanja virusa, primenjujemo to prvo kod nas, da se uvjerimo u rezultate uklanjanja. Garantujemo u 99% da poslije naše intervencije u Vašem računaru neće biti virusa i trojanaca. Posle instalacije antivirusne zaštite možete biti sigurni na internetu. Podešavanje internet i E-mail CIJENA 15KM Dobili ste internet a ne znate kako da ga podesite. Internet vam radi, a ne primate poštu. Podešavanje modema, rutera, pravljenje e-mail naloga, pravljenje potpisa za poruku, arhiviranje poruka, update antivirusa. Umrežavanje računara CIJENA 30 KM Imate više računara na raspolaganju, i želeli bi ste da ih povežete i da među njima dijelite podatke, poštu, internet. Korisno za firme. Spašavanje podataka CIJENA 25 KM Greškom ste izbrisali neke važne podatke iz računara, i željeli bi da ih vratite. Postoje programi koju vrše povraćaj podataka, ali njima treba pažljivo rukovati. Prepustite posao stručnjacima. U ovu cijenu se računa i razna kopiranja podataka sa harda na hard, sa harda na DVD. To nama oduzima vreme, koje bi proveli radeći neki drugi posao. Uslužna dijagnostika CIJENA 10 KM (na terenu, u servisu je besplatna) Naplaćuje se u slučaju kada klijent odustane od popravke iz nekih razloga. Instalacija programa po zahtevu klijenta CIJENA 5 KM Imate neke specijalne programe koji vam trebaju, a ne spadaju u paket sa instaliranim sistemom. Može, instaliraćemo Vam sve programe koje želite Dijagnostika kvara na laptopu CIJENA 25 KM Dijagnostika laptopa, pronalaženje kvara se naplaćuje ukoliko klijent odustane od popravke laptopa Čišćenje laptopa od prašine CIJENA 25KM Uslijed rada laptop nakuplja prašinu u svoje kućište i stvara se visoka temperatura, koja može da bude jedan od glavnih uzroka velikih i skupih popravki. Ako ste primetili da vam se laptop oko tastature mnogo grije, ako vam ventilator radi bučno i ubrzano, pozovite nas hitno. Naš servis će otvoriti vaš laptop, očistiti svu nagomilanu prašinu iz njega, očistiti sve otvore za izbacivanje toplog vazduha, stavljamo termalnu pastu na sve vitalne čipove. Jednom riečju, ovo je posao koji morate uraditi čim primjetite visoku temperaturu. Posle ovoga Vaš laptop će raditi brže, neće se grijati a vi ćete biti sigurni. Uz to preporučujemo kvalitetna postolja sa ventilatorom za sve tipove laptopova. Kada jednom uradite, uradite kako valja Instaliranje i postavljanje novih računara CIJENA PO DOGOVORU U dogovoru sa klijentom, pronalazimo po najpovoljnijim cijenama. Postavljamo računar u servisu, instaliramo sistem i programe.Sa nama vi možete uštedeti i do 200KM na jednom postavljenom računaru. Mi se ne ugrađujemo u cijenu dijelova, već samo na uslugu instalacije i postavljanja računara, troškove odlaska po njih. Testiranje računara i instalaciju sistema sa svim pratećim programima uz isporuku na kućnu adresu. Usluge oporavka nakon havarije ili pada sistema (disaster recovery) CIJENA PO DOGOVORU Disaster Recovery kao servis Vaši IT sistemi i celokupno vaše poslovanje mogu u bilo kom trenutku biti pogođeni mnoštvom nezgoda, počevši od hardverskih kvarova ili zlonamernih upada u sistem, preko požara ili pucanja vodovodnih cevi, do prirodnih katastrofa poput zemljotresa. Najmanji zastoji u funkcionisanju IT sistema mogu dovesti do značajnih finansijskih gubitaka, narušene reputacije i izgubljenog poverenja klijenata. “Procesor” servis, Disaster Recovery as a Service (DRaaS) obezbeđuje da vaša organizacija bude spremna u svakom od ovih slučajeva. Vaš “Procesor” servis Kontakt: 061376430 ili hadzimesicn@gmail.com Poduzetnik Nermin Hadžimešić Razumevanje uticaja na vaše poslovanje - zašto vam je potreban DR plan? DR plan, odnosno plan oporavka od katastrofe, je više nego obično osiguranje. To je realističan plan za svaki događaj koji može značajno da utiče na mogućnost obavljanja redovnog posla. Kompanije se dele na one koje imaju DR plan i one koje ga nemaju. U slučaju katastrofe kompanije koje nemaju DR plan nalaze se u izuzetno teškoj i nezavidnoj situaciji iz koje će se vrlo teško oporaviti. Kompanijama sa DR planom biće takođe teško, ali one imaju oruđe sa kojim se mogu izboriti sa problemom. Bez DR plana rizikujete: kršenje zakona i propisa o poslovanju trajan gubitak važnih informacija velike troškove za pokušaj oporavka gubitak prihoda i profitabilnosti narušenu reputaciju i gubitak poverenja klijenata Prednosti za poslovanje: značajno niži troškovi eksploatacije (TCO) prihvatljivi mesečni operativni troškovi brz i pouzdan oporavak podrška 24×7 garantovani SLA rešenje proširivo po potrebi Da li ste znali? Šanse za oporavak kompanije nakon velikog gubitka podataka usled katastrofe su veoma slabe: Samo 6% se oporavi 43% ne nastavi da radi 51% se zatvori u prve dve godine Kako DRaaS funkcioniše? Vaš produkcioni sistem se stalno replicira preko sigurne konekcije u naš “Procesor” servis Cloud, sa najvećim mogućim stepenom bezbednosti. Ovo vam omogućava da, u slučaju nezgode, aktivirate failover na repliku vašeg sistema u “Procesor” servis Cloudu. Cilj Definicija Recovery Point Objective (RPO) RPO je obim podataka koji organizacija može tolerisati da izgubi u slučaju katastrofe. Recovery Time Objective (RTO) RTO je najduže vreme tokom koga poslovni proces može biti nedostupan pre nego što se ponovo uspostavi. Redovno testiranje Proces kojim se potvrđuje ispravnost plana, otkrivaju potrebne promene i osigurava da se failover može uraditi efikasno i kvalitetno. Prelazak funkcionalnosti na sekundarnu lokaciju (failover) Do prekida funkcionisanja IT sistema može doći u bilo kom trenutku.U zavisnosti od tipa i obima nezgode, postoje dva tipična scenarija. Scenario 1: Fizička nezgoda U slučaju da vam je cela zgrada offline (na primer zbog požara, nestanka struje i sl.), podići će se kompletan sekundarni sistem, a pristup će biti omogućen odgovarajućim korisnicima. Scenario 2: Sistemski kvar U slučaju hardverskog kvara važne komponente sistema, odgovarajući sekundarni serveri biće podignuti u “Procesor” servis Cloudu, a mrežno rutiranje podešeno tako da korisnici mogu da im pristupe. Koncept “Platite koliko trošite” Funkcionisanje servisa po principu “Platite koliko trošite” vam omogućava da plaćate samo mali deo resursa koji koristite za replikaciju sistema. U slučaju nezgode, dodeljuju vam se dodatni resursi potrebni da aktivirate servere na sekundarnoj lokaciji. Jednom kada se sistem vrati u normalni režim rada, te resurse je moguće otkazati, čime se postižu značajne uštede u odnosu na klasične DR sisteme. Redovno testiranje, koje je uključeno u cijenu, omogućava vam da budete sigurni da će sistem pravilno funkcionisati u trenutku kada se ukaže potreba za njegovim aktiviranjem. Da li je vaša organizacija spremna za pad sistema u slučaju vanredne situacije? Obratite se “Procesor” servis stručnjacima, da zajedno osmislimo pravo rešenje za vas. Preduzetnik koji obavlja delatnost 62.09. „Ostale usluge informacione tehnologije“ svrstao bi se u treću grupu za paušalno oporezivanje obveznika Preduzetnik koji obavlja delatnost koja je prema klasifikaciji delatnosti propisanoj Uredbom o klasifikaciji delatnosti, razvrstana u grupu 62.09 – Ostale usluge informacione tehnologije (u okviru grane 62.0 – Računarsko programiranje, konsultantske i s tim povezane delatnosti, sektor J – informisanje i komunikacije), prema srodnosti i obimu delatnosti, odnosno zanimanja svrstao bi se u treću grupu iz člana 3. stav 1. Uredbe o bližim uslovima, kriterijumima i elementima za paušalno oporezivanje obveznika poreza na prihode od samostalne delatnosti „Odredbom člana 3. stav 1. Uredbe o bližim uslovima, kriterijumima i elementima za paušalno oporezivanje obveznika poreza na prihode od samostalne delatnosti („Sl. glasnik RS“, br. 65/2001, 45/2002, 47/2002, 91/2002, 23/2003, 16/2004, 76/2004, 31/2005, 25/2013, 119/2013 i 135/2014 – dalje: Uredba) propisano je da se radi utvrđivanja visine paušalnog prihoda, kao osnovice poreza na prihode od samostalne delatnosti preduzetnici razvrstavaju po kriterijumima profitabilnosti i obima prometa, odnosno prema vrstama delatnosti u sedam grupa, i to: • u prvu grupu: nosači, čistači obuće, sakupljanje lekovitog bilja, šumskih plodova i slično, prodaja pečenih, kuvanih i na drugi način pripremljenih poljoprivrednih i drugih proizvoda na ulici i drugim slobodnim prostorima, u sportskim, bioskopskim i drugim dvoranama i prostorijama i druge srodne delatnosti koje se obavljaju bez stalnog poslovnog mesta, štopovanje tkanina, presvlačenje dugmadi, popravka kišobrana, popravka ortopedskih pomagala, popravka naliv pera i patent olovki, herihteri, drvo – modelari, duboresci, popravka muzičkih instrumenata, plisiranje, oštrači, bačvari, jorgandžije, kolari, potkivači, vunovlačari, rukavičari, opančari, četkari, papudžije, bombondžije, domaća radinost, stari zanati i verski službenici; • u drugu grupu: frizeri isključivo za muškarce, časovničari, optičari, fotokopiranje, obućari, krojači, prerađivači sekundarnih sirovina, bravari, firmopisci, pečatoresci, uzgajivači cveća, iskorišćavanje zemljišta u nepoljoprivredne svrhe, inkubatorska proizvodnja živine, povremeno obavljanje poslova poljoprivrednim mašinama drugim licima, izvođači muzičkih i drugih programa koji nemaju status estradnih umetnika; • u treću grupu: moleri, tapetari, frizeri za žene, frizeri za žene i muškarce, TV i elektro-mehaničari, precizni mehaničari, električari, vodoinstalateri, podučavanje umetničkim i sportskim veštinama (muzika, balet, slikanje, pevanje, sport i drugo), grafička delatnost, pranje i peglanje rublja, hemijsko čišćenje i bojenje, pedikirsko – manikirske i kozmetičarske usluge, fotografi sa stalnim poslovnim mestom, video klubovi, voskari, trgovinska delatnost koja se obavlja izvan poslovnih prostorija (na tezgama i sličnim objektima koji se koriste na pijacama, ulicama, trgovima i drugim javnim površinama), astrolozi, agencije za posredovanje kod sklapanja braka, delatnost ribolova, delatnost čišćenja stanova, stambenih zgrada i poslovnih prostorija, delatnost pružanja pomoći starim i iznemoglim licima; • u četvrtu grupu: zlatari, kamenoresci, plastičari, metalostrugari, pekari, proizvođači testenina, poslastičari, građevinska delatnost i druge slične delatnosti, uslužno rezanje građe, stolari, stakloresci, radnje za zabavne igre, modni krojači, trgovinska i ugostiteljska delatnost koja se obavlja u kiosku ili prikolici i sličnom montažnom ili pokretnom objektu; • u petu grupu: lekari, stomatolozi, apotekari, veterinari, profesori, prevodioci, tumači, inženjeri, arhitekte, fizioterapeuti, zubni tehničari, advokati i druge slične profesionalne delatnosti; • brisana („Sl. glasnik RS“, br. 119/2013); • u sedmu grupu: autotaksi, prevoz putnika kombi vozilom i minibusom, šlep služba, prevoz posmrtnih ostataka, prevoz putnika autobusom, prevoz stvari i robe kamionom i druge autoprevozničke delatnosti. Prema stavu 2. člana 3. Uredbe, delatnosti, odnosno zanimanja koja nisu razvrstana u grupe iz stava 1. ovog člana, nadležni poreski organ razvrstava u odgovarajuću grupu, prema njihovoj srodnosti i obimu. Članom 1. st. 1. i 2. Uredbe o Klasifikaciji delatnosti („Sl. glasnik RS“, br. 54/2010) propisana je Klasifikacija delatnosti sa nazivima, šiframa i opisima delatnosti, koja je opšti standard prema kojem se vrši razvrstavanje jedinica razvrstavanja u delatnosti. Prema Klasifikaciji delatnosti u okviru Sektora J – Informisanje i komunikacije, Grana 62.0 – Računarsko programiranje, konsultantske i s tim povezane delatnosti, Grupa 62.09 – Ostale usluge informacione tehnologije obuhvata druge informaciono-tehnološke delatnosti i delatnosti u vezi sa računarima, na drugom mestu nepomenute, kao što su: • usluge oporavka nakon havarije ili pada sistema (disaster recovery) • instaliranje personalnih računara • usluge instalacije softvera. Ne obuhvata: • montiranje centralnih (mainframe) i sličnih računara, del. 33.20 • računarsko programiranje, del. 62.01 • konsultovanje u vezi s računarima, del. 62.02 • upravljanje računarskom opremom, del. 62.03 • obrađivanje podataka i hosting, del. 63.11. Preduzetnik koji obavlja delatnost koja je prema Klasifikaciji delatnosti propisanoj Uredbom o Klasifikaciji delatnosti, razvrstana u Grupu 62.09 – Ostale usluge informacione tehnologije (u okviru Grane 62.0 – Računarsko programiranje, konsultantske i s tim povezane delatnosti, Sektor J – Informisanje i komunikacije), prema srodnosti i obimu delatnosti, odnosno zanimanja svrstao bi se u treću grupu iz člana 3. stav 1. Uredbe.“ Mišljenje Ministarstva finansija br. 430-00-331/2014-04 od 8.10.2015. godine Klasifikacija delatnosti - Sektor J - Informisanje i komunikacije - Računarsko programiranje, konsultantske i s tim povezane delatnosti E-Izdavaštvo - Komentari propisa Strana 10 od 11 Oblast 62 - Računarsko programiranje, konsultantske i s tim povezane delatnosti Obuhvata stručne aktivnosti na polju informacione tehnologije: pisanje, modifikovanje, testiranje i održavanje softvera; planiranje i projektovanje računarskih sistema kojima se integriše računarski hardver, softver i komunikaciona tehnologija; upravljanje računarskim sistemima klijenata na licu mesta i/ili uređajima za obradu podataka; ostale profesionalne i tehničke aktivnosti koje su u vezi s računarima. Grana 62.0 - Računarsko programiranje, konsultantske i s tim povezane delatnosti Računarsko programiranje, konsultantske i s tim povezane delatnosti. Šifra 62.01 - Računarsko programiranje Obuhvata: • pisanje, menjanje, testiranje, dokumentovanje i održavanje softvera; uključuje i pisanje programa na osnovu uputstva korisnika • projektovanje strukture i sadržaja i/ili pisanje koda neophodnog za kreiranje i inplementacija: o sistemskog softvera (uključujući ažuriranje i patch-eve) o aplikativnog softvera (uključujući ažuriranje i patch-eve) o baza podataka o veb stranica • prilagođavanje softvera, tj. modifikovanje i konfigurisanje postojeće aplikacije da bi se obezbedila njena funkcionalnost u okruženju klijentovog informacionog sistema Ne obuhvata: • izdavanje softverskih paketa, del. 58.29 • prevođenje ili prilagođavanje nepodešenog softvera za određeno tržište, za svoj račun, del. 58.29 • planiranje i projektovanje računarskih sistema koji integrišu hardver, softver i komunikacionu tehnologiju, čak i kada obezbeđivanje softvera predstavlja integralni deo, del. 62.02 Šifra 62.02 - Konsultantske delatnosti u oblasti informacione tehnologije Obuhvata: • planiranje i projektovanje računarskih sistema koji integrišu hardver, softver i komunikacione tehnologije; usluge mogu obuhvatiti i odgovarajuću obuku korisnika Ne obuhvata: • prodaju hardvera i softvera, del. 46.51 i 47.41 • instaliranje centralnih (mainframe) i sličnih računara, del. 33.20 • instalaciju personalnih računara, del. 62.09 • instalaciju softvera, oporavljanje nakon havarije ili pada računarskog sistema, del. 62.09 Šifra 62.03 - Upravljanje računarskom opremom Obuhvata: • obezbeđenje upravljanja klijentovim računarskim sistemom na licu mesta i/ili opremom za obradu podataka, kao i pružanje odgovarajućih usluga podrške Šifra 62.09 - Ostale usluge informacione tehnologije Obuhvata druge informaciono-tehnološke delatnosti i delatnosti u vezi sa računarima, na drugom mestu nepomenute, kao što su: • usluge oporavka nakon havarije ili pada sistema (disaster recovery) • instaliranje personalnih računara • usluge instalacije softvera Ne obuhvata: • montiranje centralnih (mainframe) i sličnih računara, del. 33.20 • računarsko programiranje, del. 62.01 • konsultovanje u vezi s računarima, del. 62.02 • upravljanje računarskom opremom, del. 62.03 • obrađivanje podataka i hosting, del. 63.11

04.03.2016.

"PROCESOR" SERVIS - SOFTVER - HELP DESK - SVAKI DAN OD 16 DO 19 SATI, INFORMATIKA - KOMPJUTER - TELEFON: 061376430, info@procesor.ba

 NAŠ Bosnia StartUp je Kompetentan INFORMACIONI USLUŽNI OBRT: "PROCESOR" SERVIS - SOFTVER - IKT sector - WEB DEVELOPER / Grafički dizajner - VAŠ TIHI PARTNER.  NEW  PROJECT "INNOCENT - INOVATIVNI CENTAR u Goraždu"  http://www.bosnachat.com/ instructional and educational interactive "HELP DESK" especially for a generation 50+ uz egzaktnu inplementaciju IPA Gender programa i Pridefest klaster promote, Početak rada, registrovani od: 10.03.2014 godine. Sve informacije: OD 16 DO 19 SATI SVAKOG DANA, SAMO POTPISAN UGOVOR O IZRADI, INSTALACIJI I ODRŽAVANJU SOFTVERA VRIJEDI PO ŽELJI KORISNIKA UZ BONUS SERVIS HARDVERa GRATIS - nastali kao nasušna potreba, targirani za licenciran softver, pomažemo pri legalizaciji zaštićenog intelektualnog vlasništva i autorskih prava - INFORMATIKA - NEW SOFTWARE - SIGURNOST - ZAŠTITA - KOD/PROGRAMA - NADOGRADNJA - INTERNET - WiFi ROUTER - DOMENE - HOSTING /LOOPIA http://www.loopia.com/  /VISMA GROUP http://www.visma.com/ - WEB STRANICE - KOMPJUTERI - TELEFON: 061376430, Email: info@procesor.ba, SCIENCE 2018, FISKALIZIRANI U BOSNI I HERCEGOVINI OD 23.05.2014, 10:50h. - KORISTIMO DOMAĆE USLUGE I PROIZVODE ZA SIGURNE I VEĆE DOPRINOSE, PENZIJE I PLATE! NAŠ INFO LETAK - NAŠA MERITUM PONUDA - VAŠA PRIVILEGIJA - SVI EU STANDARDI + world trend, NAJBOLJI PREDUZETNIK ZA NOVE GENERACIJE - Millennialsime. Želimo da sačuvamo i promovišemo ekološku čistu, zdravu i zaštićenu životnu sredinu oko nas "Viva Eco life", Ekologija prije svega, sačuvajmo naše šume pluća planete Zemlje, Naš je Inperativ, My cool hobby: healthy food and natural environment with music mood and spending time with friends. Promote: happy puppy, walking, cycling, swimming and fishing experience it as a sport and recreation useful for general health. I love the spiritual and moral fulfillment, science, culture and sport. I believe that continuous work, order and disciplines encourages success and maintain a healthy psychological condition. Join, MOGUĆ JE I IZVOZ USLUGA (SEPRING s.r.o. http://www.sepring.orsr.net/ )! BESPLATAN DOLAZAK, BESPLATNO SAVJETOVANJE, BESPLATNI DIJAGNOSTIČKI PREGLED. NAŠI NAJBOLJI PROFESIONALNI SARADNICI. We represent and gather our young intelligent striker, who make up a unique representative brain project and professional approach.( Džan Hadžimešić, Din Hadžimešić, Adis Rahman, Admir Briga, Mehmed Bajrović, Faris Šivšić, Ervin Đuzel, Muris Hodžić, Danijela Trifković, Amina Odžak, Mahir Mujkanović, Alem Hasanović, Harun Čustović, Edin Muharemović, Adnan Ćeso, Eldis Maglić, Luka, Sani Hodžić, Elmir Č., Mirza Kujundžić, Elvedin Tanjo, Lazar Marković, Irfan Horić, Miodrag Vuković), Here you! Freelancer? Rhino Designer? Broadband i Digitalna strategija? Welcome to the homogeneous intelligent group. USKORO WEBSHOP STRANICA: www.procesor.ba , IF FACEBOOK: SERVIS PROCESOR GORAŽDE - Od 16 Do 19 Sati Svakog Dana, Informatika Poštovani korisnici, zahvaljujem na strpljenju i mogučnosti da Vam prezentujem ponudu stručne usluge iz oblasti i u vezi: Web dizajner, specijalista za računarske mreže, wireless router podesavanje, informaciona tehnologija, mobilne aplikacije, cloud computing/software as a service, sve primjenjene procesne jedinice, change management baze podataka, biznis plan, poslovni softver i knjigovodstveni programi (http://www.absoft.ba/ ), fiskalizacija, satelitsko praćenje i kontrola vozila (http://www.nex.ba/ & http://bihamk.ba/ ), autodijagnostika, matične ploče (reballing i reflow), Creating SMART Goals tehnologije (Specific Measurable Attainable Realistic Timely) i CNC tehnologija (Computer Numerical Control), Video nadzor + senzori + alarm, mobilna oprema, specijalni uređaji i računari. Dijagnostika, istraživanje, analitika sigurnosti (21 level), konfiguracija, čišćenje od virusa, crva i spyware, adware, malware, registra, hard diska i prašine, nanošenje termalne paste. Best Buy: Profesionalno vještačenje iz oblasti (Informatika, Internet, Web tehnologije, Software, Hardware, Računarske mreže, Komunikacije preko interneta, Google support, YouTube Partner Program). NOVO - AKCIJA,  Kriptografija - Safe i Špijunski programi - Spy softver i oprema za Vaše različite poslovne prilike i potrebe - pratite legalno druge korisnike i saznajte ko Vas prati i prisluškuje - ANDROIDI - interno i externo! Planiranje i izrada računalnih sustava koji povezuju računalni hardver, softver i komunikacijske tehnologije kao i u svezi s time povezano osposobljavanje korisnika. Veliko iskustvo i znanje za održavanje i instalaciju Windows, Unix i Linux Server, MS Exchange, Sharepoint i Database serverskih sustava i pripadajućih servisa (Active Directory, DHCP, DNS, GFI FAX Server, MySql, MSSql, Print Server itd.). Ukratko ovime se podrazumijeva planiranje i izrada poslovnih komunikacijsko - informacijskih sustava - primarne djelatnosti "proizvodnja i razvoj programa/Software-a" po želji, naruđbi i potrebama korisnika naših usluga. Također vršim usluge  oporavka podataka nakon pada računalnog sustava, usluge instaliranja (postavljanja) osobnih računala i usluge instaliranja softvera. Odobreni High Technology Certifikati od (MS-DOS, Windows, Unix, Linux, Microsoft, Oracle, Serveri, NetWorks, Computer security - The Ministry of Justice of the United States - CSO - Chief Security Officer, Management - IRC (Američki informativno/referentni centar), Odnosi sa javnošću - Luna, Ljudska prava - own official United Nations credible registration number 20370, classical Gymnasium school 82" and Chemical Engineering School by specialist 4B po ISCED 97)(Chemical Technician 5 level - chemist operator specialist at explosive substance fifth degree 89"), uz legalitet, iskustvo, račun i garanciju; uz vlastitu infrastrukturu (a project for the future: Building a new workspace Help Desk, so far invested 21000 Euro/By completing required between 7000-15000 Euro) i materijalno obezbjeđenje (material security are loans and future funds for the support and development of small business with the welcome partner, mentors and donors - Crowdfunding Bosnia, "One-Stop Shop", thank you so much). Održavanje, nadogradnja, drajveri, instalacije raznih programa, instalacije i reinstalacije operativnih programa, programiranje (Visual Studio, Visual Studio.NET, C, C++, C#, SQL, ADO.NET, ASP.NET, PHP, Java i dr.). Prevođenje operativnog systema i programa na domaći ili drugi inostrani jezik po izboru. Konverzija čiriličnog pisma u latinično i obratno. ICT&ISA Consulting, edukacija, diskrecija podataka u poslovnim i privatnim procesnim jedinicama. Sigurno čuvanje podataka - lider za arhiviranje datoteka - Image - backup system i garantovano bespovratno brisanje svih podataka sa HD - priprema za otpis. Izrada i održavanje računalnih mreža i konfigurisanje protokola, povezivanje, Internet, Network, Lan, Wlan. Izrada Vaše vlastite Web stranice, originalni dizajn, uz jednokratno ili kontinuirano ažuriranje i održavanje, Domena (http://www.nic.ba/ ), Hosting (http://utic.unsa.ba/ ). Izrada mrežnih kablova uz elektronsku detekciju ispravnosti. Popravak svih vrsta kvarova, rješavanje hardverskih i softverskih problema (1. i 2. razina podrške). Optimizacija propusnosti, brzine, pouzdanosti i funkcionalnosti. Administracija systema, opservacija industrijske i medicinske tehnologije - primjenjena informatika. Naša dopunska djelatnost nudi ugovorno preventivno, proaktivno, interventno (24 satno) održavanje i servisiranje softvera računara i opreme uz superviziju i jemstvo. Firme i ustanove sa više procesnih jedinica, imaju posebne popuste za ugovore na godišnjem nivou.  Računajte na simbiozu znanja, kvaliteta i Vaših potreba. Izrada algoritma i projekta. Cjenovnik supervizije sistema - loyal members (primjer - low cost): 1 procesorska jedinica za 1 sat rada u jednom mjesecu, sa pravom prenosa neutrošenog vremena, iznosi 15KM + PDV = 17,55KM cijena usluge sa PDV. Sledeća procesorska jedinica, sat ili mjesec: popust od -30% OF = 10,50KM ili cijena usluge od 13,05KM sa dodanim PDV. Potrebno je predvidjeti (predhodno iskustvo) potrebe, broj računara i potrebno vrijeme za sledeću ugovornu godinu. Ukupna suma bi se izračunavala: broj procesorskih jedinica X broj radnih sati X 12 mjeseci X 15KM (-30% OF) + PDV za tekuću ugovornu godinu održavanja. Cjenovnik usluga sadrži tri cjenovna razreda po satu a u ovisnosti od hitnosti i složenosti usluge: 10KM, 15KM i 20KM +PDV. Mogućnost virmanskog i gotovinskog plaćanja usluga uz uredan račun/faktura. Ostalo po smjernicama i uputstvima pri sačinjenom ugovoru osim nelicenciranog, nestručno korištenog, loših uslova i više sile. Ne odgovaramo za gubitak podataka na tvrdom disku računara, ako nije drugačije ugovoreno! Reference, profesionalno iskustvo u struci 25 godina: Porezna Uprava - Šef Automatske Obrade Podataka AOP do96", Eletroprivreda BiH - Data Analysts - Samostalni obrađivač podataka do97", Kantonalno Ministarstvo Unutrašnjih Poslova - CIO ili CTO - Chief Technology Officer / Šef informatičkog odjela do2005", Kantonalni sud u Goraždu - Informaciono Komunikaciona Tehnologija ICT i Content Management System CMS, TCMS i WCMS Administrator 2016"next - (ranije: od87" Dubrovnik Croatia - (I have a professional school confirm that i am qualified to independently conduct private catering facility, since 1984) my first job services i od88" Goražde Pobjeda BiH - PSM job quality control in production do92"). Više potpisanih ugovora o djelu i razumijevanju (implementacija projekta: porezni karton, baze podataka, plate, finansije, lične karte, pasoši, policijski izvještaji, Esudstvo,...) sa: Općinom Goražde, Kantonalnom Vladom BPK Goražde, FMUP, ICITAP, EUPM BiH, CIPS BiH, MSCommunity BiH, http://www.asbis.ba/, Microsoft BiH, Logosoft, Optima, Ocean, Ping, Mibo, Zira, Lanaco, Siemens, VSTV BiH, Kantonalno tužilaštvo u Goraždu, Osnivač Udruženja Građana: Ljubitelja, informatike,kompjutera,interneta i programiranja „Gimnazijum-Net“ od2001g. (educirano oko 500 osoba)uz prvi Cafe Internet klub, korisnik mail servisa ZaMir 1996g, kontinuirane edukacije uposlenika institucija i firmi, kao i saradnja sa BHTelekom i Elektrodistribucije (obračun inpulsa i potrošnje struje, prvi lokalni računi), Banke, Osiguravajuća društva, Benzinske pumpe i sl.. Višestruko pismeno pohvaljivan kao najbolji i nagrađivan za izvrsne, efikasne i kvalitetne rezultate rada. Od SINCE 1991, naša franchising poslovna ideja: okupljamo i darujemo najbolje - Brand of quality. Uz branding, marrketinških komunikacija i medija. Uz primjenu diversifikacije, planiran je očekivani lokalni potencijal od 2000 korisnika u bliskoj budućnosti. Hvala na pažnji i povjerenju. A cijenjenim klijentima uvijek kažemo: "i frapantan i kardinalan problem, apsolvira "Procesor" servis, kreiran da Vam pomogne". You IT HelpDesk express mail: info@procesor.ba za Vaše potrebe, upite, pohvale, smjernice, savjete i kritike... Važna napomena: moguće je osiguranje našeg ugovora, Vaših uređaja i prateće opreme putem osiguravajućeg društva po želji i izboru klijenta - complete safety, without risk. "Naš društveni upravljački GoTo markeeting se bavi potrebama ljudi, konceptualnih grupa, partnera i pronalazi načine i strategiju zadovoljenja tih potreba proizveden kroz moral tržišta a u cilju etike profita." public relations PR manager i filantrop Nermin Hadžimešić sa sinovima gosp. Džan Hadžimešić i gosp. Din Hadžimešić  The Self-Employed! Zanimanje: Developer, informatičar-system administrator, specijalista za računarske mreže, sigurnost i internet, wireless router settings, consultant, proizvodnja i razvoj softvera, web dizajner i educator (master coach).
Sjedište u Goraždu, Bosna i Hercegovina: Ul:43 Drinska Brigada br:26, p.b.73000, Transakcijski račun: 1020070000038674 Union Banka DD Sarajevo, Indentifikacioni broj: 4345127520005, Šifra djelatnosti prema KD BIH 2010: 62.09. - uslužne djelatnosti a u vezi s informacijskom tehnologijom i računarima (Konkretno podrazumijeva: usluge oporavka nakon havarije ili pada sistema (disaster recovery),instaliranje personalnih računara, usluge instalacije softvera). Odobrenje-Obrtnica broj: 050330000036  i redovni član obrtničke komore Bosansko-podrinjskog kantona Goražde.  Kontinuirano, solventni i likvidni. Kvalitet s ponosom. .............................................

"Procesor" servis se zalaže za smanjenje nezaposlenosti u BiH kroz promociju unaprijeđenja boljih uslova za razvoj poduzetnički orijentisane ekonomije. Pored direktnog rada i saradnje sa nezaposlenim, samozaposlenim, vlasnicima mikro biznisa, poduzetnicima iz malih i srednjih preduzeća a vezano za informatiku, "Procesor" servis realizuje aktivnosti koje indirektno mogu značajno doprinijeti stvaranju podsticajnog poslovnog okruženja u BiH.  Zbog toga lokalni i regionalni ekonomski razvoj i  pristup tržištima dalje ostaje fokusiran na polju promicanja poduzetništva u lokalnim zajednicama, posebno kroz informatizaciju društva općenito. Bez izgovora! CEO (chief executive officer) za "Procesor" servis softver Goražde. 

IKT - je zajednički izraz za izučavanje sredstava, postupaka i metoda za upravljanje, čuvanje, obradu, prenos i prezentaciju podataka i informacija. Čovjek - Informacija -  Računar (hardver & softver) - Informacija - Čovjek... Strategija informatičkih tehnologija je bazirana na sigurnosti, unaprjeđenju i primjeni novih standarda.

For one job, Web developers and designers requires a comfortable environment, quality desk and anatomical seat. Requires connection to the power supply and the Internet. Welcome quality multimedia notebook with a strong graphics support and memory. Be sure licensed basic appropriate software: the operating system, MSOffice suite, visual tool DW for CSS, for html website definitely Dreamweaver + Fireworks, and perhaps protection program. So it is necessary to invest about 2000 to 3000 Euros StartUp capital. What is a profitable investment, can recoup their investment in the first contracted and supplied the task.

13.03.2014.

"PROCESOR" SERVIS - HELP DESK - SVAKI DAN OD 16 DO 19 SATI, INFORMATIKA - KOMPJUTERI - TELEFON: 061376430, info@procesor.ba

https://share.payoneer.com/nav/tuaDkdLHhZNdAbBB7SDbSxUJFucrPOnm3bBraCkj1RUPIv3rdBWIQ23fMIy8vcYrSp5zIsC7pt3gjNjlABubkQ2

Free Bitcoins svaka 24 sata.   http://vabzs.info/n183E8W-n7n3w

NOVO Instagram

Šta znači IT podrška (informatička podrška) i što spada u održavanje IT sistema?

IT podrška podrazumijeva izvršavanje svih informatičkih aktivnosti vezanih uz poslovanje nekog poslovnog subjekta ili privatnog korisnika.

IT podrška vas oslobađa svih briga vezanih uz računare i svega što s njima komunicira te se na njima pokreće i povezuje. Omogućuje vam veću koncentriranost na obavljanje primarnih zadataka vašeg poslovanja koristeći pritom napredne moderne tehnologije bez potrebe da ih razumijete i znate išta o njima. Vaša jedina želja je da sve savršeno funkcionira u službi vaše djelatnosti, a zadatak IT podrške je da se sve to omogući.  

Kome je potrebna IT podrška?

Vaše poslovanje nema dodirnih tačaka s informatikom ali želite koristiti informatičke tehnologije kako bi unaprijedili poslovanje ne zamarajući se pritom kako to sve skupa implementirati i osposobiti za rad ?! Ako ste se prepoznali u prethodnoj rečenici onda je vašem poslovanju potrebna IT podrška kako bi se maksimalno koncentrisali na vaše primarno poslovanje a sve informatičke aktivnosti prepustili IT profesionalcima.

Zapošljavanje vlastitih informatičara i izdvajanje novca i vremena za njihovu edukaciju i plaću je u većini slučajeva skuplja varijanta s lošijim poslovnim ishodom. Odredite svoje prioritete, postavite zahtjeve i dozvolite našem timu da vam predloži i implementira najbolje rješenje za vas. Informatika je naš posao i strast, spojivši istodobno ugodno s korisnim.

Pametna rješenja: Sami osmislite smjer u kojem će se Vaš posao razvijati, a mi ćemo Vam ponuditi najbolje moguće rješenje.  Vaš "Procesor" Servis Goražde. 

Poštovani, najnovija ponuda poslovnog i knjigovodstvenog softvera! Prilagođen potpuno Vašim potrebama, automatizovan, jednostavan za korištenje i pregledan za upotrebu. Povoljan i funkcionalan u svakom segmentu. Nazovite, pitajte, saznajte. "Procesor" Servis Goražde za sve Vaše informatičke i internet potrebe, brzo i efikasno Web stranice, Hosting i Domene: Savjetovanje, Izrada programa i Implementacija kao i ostale uslužne djelatnosti a u vezi s informacijskom tehnologijom i računarima - planiranje i izrada računarskih sistema koji povezuju računarski hardver, softver i komunikacijske tehnologije kao i u vezi s tim povezano osposobljavanje korisnika. Ukratko ovim se podrazumijeva planiranje i izrada poslovnih komunikacijsko - informacionih sistema.Također vršimo usluge oporavka podataka nakon pada računarskog sistema, usluge instaliranja (postavljanja) osobnih računara i usluge instaliranja softvera. "Procesor" Servis Goražde, Kontakt mail: info@procesor.ba i telefon/sms: +38761376430 Hvala Špijunski softver i hardver http://jaspijun.com/ http://vabzs.info/n183E8W-n7n3w Novo, Besplatno, Uštedite, Sada, Lako, Dokazano, Otkrijte, Rezultati, Garantiramo,LiberteMo, LGBT, IDAHOT, Love=Love, Love is the warmest color, Ljubav spaja!

Dragi prijatelji, Presretan sam zbog poziva i mogučnosti učestvovanja na poslovni i edukativni Bosanski Start Up Kup. Posebno HVALA gospodinu Syed Kamal, CEO of Gillani Consulting Group Inc, and Gillani International d.o.o. kao inicijatora i stručnog voditelja projekta. Hvala Vam za uspješnu organizaciju i prezentaciju koja je fenomenalna i jako sam zadovoljan kvalitetom, stručnim i prijateljskim pristupom nama svim zainteresovanim budućim i sadašnjim poslovnim subjektima. Motivirani smo, željni pobjede i osvojenog prvog mjesta! Naš cilj je kvalitetno prezentirati ne samo naš projekt, već i Bosnu i Hercegovinu u cjelini te identificirati potencijalne partnere za tamošnja i ino tržišta, posebno za Evropsku uniju a i cijeli svijet. Ipak, moram priznati da najviše priželjkujemo pobjedu jer nam titula pobjednika na jednom ovako prestižnom svjetskom natjecanju osigurava ne samo veliku čast te novčanu nagradu, već i globalnu prepoznatljivost koja je ključna za ostvarivanje kontakta s velikim investitorima te omogućava lakši pronalazak partnera na vanjskim tržištima širom svijeta, što nam je itekako važno za daljnji razvoj poslovanja i naše poslovne ideje - Nermin Nerko Hadžimešić SERVIS PROCESOR GORAŽDE - Od 16 Do 19 Sati Svakog Dana, Informatika  http://www.plata.ba/

Poštovani, Mi osim antivirusa Avira i AVG imamo i Microsoft u ponudi. Ono što  nas raziikuje od ostatka distributera jeste to što u ponudi imamo IBM softver,IBM hardver,Dell,Lenovo i HP između ostalog. Što se tiče IBM softvera, portfolio je i više nego opsežan, od security dijela: IBM Qradar,Trusteer, Infosphere Guardium, analitike: Cognos, SPSS, i2, Filenet, social: Notes,Domino, Connections i još dosta toga.  Ako ima nešto što vam je interesantno samo recite pa ćemo dalje. Nadam se uspješnoj suradnji.

Specifikacije: Korisnička podrška Responsive dizajn * Kontrolna ploča (Dashboard) Mailing lista Uređivanje novosti xxxinški alati Alati optimizacije za tražilice (SEO) URL rewrite Definiranje dostave i načina plaćanja Obrada i pregled narudžbi Import proizvoda iz drugih izvora POS kasa - fiskalizacija računa Neograničen broj dodatnih stranica Korisnički servisi Kreiranje promocija i akcija Usporedilice proizvoda Napredno filtriranje proizvoda Ankete, Reklame, News Ticker Rekalkulacija cijena prema maržama Popusti po podkategorijama Rekalkulacija po rasponu cijena Neograničen broj dodatnih opcija artikla Uređivanje reporta Veleprodaja Vremenski ograničene ponude Varijante i proizvodi u relaciji Integracije s drugim sustavima Neograničen broj proizvoda ** Višejezičnost trgovine Grupna kupovina Rabatna politika Aukcijska prodaja Nagradni kuponi Zaštita slike (Watermark) Kreiranje obavijesti korisnika (Alarmi) Izbor valute kupovine u trgovini Napredna mogućnost maržiranja cijena Napredne formule izračuna cijena

15.11.2013.

Besplatna MasterCard za sve! Bez banke, bez firme, bez obaveze...

Za prijatelje i goste budget ponuda: transfer autom,airport-city,booking(soba,apartman),turist travel rute,fakultativne,eko,fich izlete,rent open space,event planning,buffet,catering,fitness,raft,free info Email: hadzimesicn@gmail.com Viber:+38761376430

http://share.payoneer-affiliates.com/a/clk/1g3Djc Jeste li provjerili Payoneer? Budite plaćeni izravno u vaš osobni Payoneer Prepaid Debit MasterCard kartice, dostupan u više od 200 zemalja širom svijeta! Have you checked out Payoneer? Get paid directly to your very own Payoneer Prepaid Debit MasterCard Card, available to over 200 countries worldwide!

Recept za ulaganje

Iako ne postoji univerzalan recept za ulaganje, čini se da je najbolje diverzificirati portfelj, odnosno novac koji nam stoji na raspolaganju usmjeriti u razne oblike ulaganja. Nekretnine?
Dionice? Fondovi? Pokretanje privatnog posla? Invensticija?

1. DIONICE

Ulagačima se, isplati kupovati dionice onih tvrtki koje posluju stabilno i profitabilno i koje su okrenute izvozu. Ulagačima bi u fokusu trebale biti one tvrtke čijim se dionicama trguje ispod njihove knjigovodstvene vrijednosti.

2. OBVEZNICE

Obveznice su za ulagače sigurniji oblik investiranja viška novca od dionica, ali njihova je cijena, sada previsoka. To se odnosi i na državne i na obveznice kompanija.

3. ZLATO

Cijene zlata su u padu, pa ulaganje u tu plemenitu kovinu sada teško da bi se moglo nazvati isplativim. Kada dođe do oporavka gospodarstva, značaj ulaganja u zlato jako opada.  http://www.srebrozlato.com/ 

4. ŠTEDNJA U BANKAMA

Više kamatne stope za štedne uloge od većine zemalja EU. No, kamatne stope na štednju imaju trend pada. 

BesplatnaPromocija.com
http://rshp.info/n183E8W-n188t
03.09.2013.

VAŠA AGENCIJA: VALTER NEKRETNINE, http://valternekretnine.com/

O nama KLICK TO

Donošenje odluke o kupovini ili prodaji nekretnine predstavlja jedan od najvećih poduhvata u životu svake osobe. Svjesni upravo ove činjenice, Agencija Valter svojim radom i trudom zasnovana je na posvećenosti svojim klijentima, pružajući im punu podršku u rješavanju eventualnih dilema ili strahova, kao i inovativnu prezentaciju u cilju što efikasnije realizaciji kupoprodajnog procesa. Novi stan u Sarajevu, već od 1200KM m2, U Goraždu kontakt Osoba  - Nermin Hadžimešić, INFO Telefon: +38761376430

Razgovarajte sa našim timom agenata o Vašim potrebama i željama, a oni će Vam predložiti najbolje rješenje i asistirati tokom cijelog kupoprodajnog procesa. Naš tim je sastavljen od pristupačih, komunikativnih i upornih pojedinaca, koji će Vam svojim znanjem i vještinama pružiti profesionalnu i kvalitetnu uslugu.

Agencija Valter i naši partneri stoje na Vam raspolaganju ukoliko Vam je potrebno:

  • Dati stručan savjet kako najbrže realizovati prodaju ili kupovinu;
  • Oglasiti nekretninu u dnevnoj štampi, na internetu, websajtu i drugim relevantnim oglasnicima;
  • Dovesti potencijalnog kupca u najkraćem roku;
  • Pružiti Vam advokatske i/ili notarske usluge i savjete za prikupljanje neophodne dokumentacije;
  • Profesionalno pregovarati u Vaše ime;
  • Pronaći za Vas adekvatnu nekretninu, poštujući Vaše želje i potrebe;
  • Dati savjete za podizanje stambenog kredita i asistirati pri realizaciji;
  • Kvalitetno sačiniti kupoprodajni ugovor, ili ugovor o najmu;
  • Nadgledanje i održavanje Vaše nakretnine, ukoliko ste Vi lično spriječeni u tome iz bilo kog razloga;
  • Izraditi idejni, glavni i izvedbeni projekat za sve vrste objekata i enterijerskih prostora.

Način na koji se proizvod prezentuje, način komunikacije, pristup pri rješavanju problema, način na koji se klijent poštuje su postulati rada ove agencije. Novi stan u Sarajevu, već od 1200KM m2, U Goraždu kontakt Osoba  - Nermin Hadžimešić, INFO Telefon: +38761376430

Srdačan pozdrav,  Vaša Agencija Valter.

facebook google vesti vremenska prognoza kurir youtube informer posao u inostranstvu blic horoskop kuvar seks politika igrice pricaonica rts sanovnik loto vecernje novosti nbs